dimarts, 18 de desembre del 2018

Marta


Neix el dia...neix un començament de camí que realment valdrà la pena.

Com sempre, els començaments solen fer por, espanten, a vegades ens afeblirem i fins i tot ens emocionarem d'alegria...
Gràcies de ser-ne conscient, gràcies de sacsejades que han calgut, gràcies de l'amor que m'envolta.
Ancestres que recordem en un moment tant important i que creiem que no havíem tingut temps de representar la teva vida... ser-ne conscient i canviar-ho i agrair l'amor i la força que ens ha donat.
La nena petita que porto dins meu i que vaig ser quan et vaig conèixer-te ha pogut entendre el per què de tot plegat, del per què sóc aquí, de per què m'he pogut adormir i del per què ara m'he sacsejat.
Gràcies per lo compartit.
Gràcies perquè sé que sempre hi has sigut i hi seràs.

Gràcies, gràcies i gràcies per tot!

https://open.spotify.com/album/57AAPEaljGRqzJpIY9vMOc?si=-qLAJPmNTme8SogvujPtxw

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada