divendres, 28 de desembre del 2018

Fi de camí 2018


Acaba l'any.
En comença un de nou.


Al fi i al cap, és un dia que s'acaba per començar-ne un de nou. Sí! És veritat!
I amb tot, a mi m'agrada fer un valoració d'aquest que deixem per valorar aquest que començarem...


Ítaca d'en Lluís Llach, en aquesta entrada em guia, com sempre, i en qualsevol moment vull que m'acompanyi, perquè l'important (a la vida) és el camí.


Amb estira i arronses, amb dolors i alegries, amb guanys i pèrdues, camins barrats i portes obertes... 
Que amb tot això que hi puc haver trobat i més: és el què em fa avançar en el meu camí. És el què em fa créixer. Gaudint d'aquest camí, gaudint de la vida, compartint, estimant, plorant, rient, situant, projectant, deixant...


I amb lo dit, adjunto aquesta imatge, que tant m'agrada, que també vaig adjuntar a la despedida del 2017.

 

I hi afegeixo que doncs ja que la vida és com un piano... aprofitar la música al màxim!! 
Amb ella podem moure'ns, riure, ballar, plorar, saltar, revolcar-nos, estimar, compartir, sacsejar-nos, immobilitzar-nos,  etc. etc. etc.

Gràcies vida i gràcies música!

Doncs a tots:  BON COMIAT DEL 2018 i FELIÇ 2019 !!!!! 

2 comentaris: