dissabte, 16 de desembre del 2017

Bones votacions!

El Desembre d'aquest any no està essent com els altres...

Tots els catalans i catalanes deuen pensar el mateix.

Vull deixar constància, que a mi el Desembre, sempre ha estat un mes maco i diferent de l'any... hi ha molts festius, també hi ha el meu aniversari (ho haig de dir), hi ha moltes reunions amb família i amics que potser fa temps que no comparteixes una bona estona... hi ha la màgia dels petits fent cagar el tió i esperant els 3 Reis d'Orient...

Però vull dir que aquest any, aquest mes ha començat, i no l'he notat ni sentit... I quan ho penso: NO M'AGRADA!
NO M'AGRADA sentir-me així per uns que ens han tractat malament per fer una cosa que teníem tot el DRET. 
És més, NO M'AGRADA que el Nadal (que vulguis que no, és màgic - almenys pels nens) pugui arribar a ser intoxicat per aquesta gent que NO ES MEREIX res.

El cap de setmana passat vaig anar a la celebració d'una familiar meva que feia 100 anys. Són molts 100 anys! Han passat moltes coses aquests 100 anys i també parlant en relació amb Catalunya... i hem d'estar a les mateixes?
M'entristeix i m'enfada saber que n'hi ha qui votarà els que no defensen Catalunya, i que a part de no defensar-la, recolzen el 155! Gent que està acomodada amb el que té perquè el canvi els espanta! I no us espanta que ens tractessin així el dia 1 d'Octubre només per voler votar? 

Doncs res, només volia fer una entrada per deixar constància de com em sento aquest Desembre i de moment, només desitjar-vos BONES VOTACIONS!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada