dissabte, 9 de gener del 2016

La vida sempre t'aporta el que li dónes...


Fa dies volia fer aquesta entrada... però avui m'hi he sentit més inspirada...

Seguim amb el flux de la vida...
Tots els éssers conscients, anem veient com la vida et va donant, et va traient, et canvia, et fa créixer... anem fent, anem vivint...

Els que vivim positivament, igualment que acceptant i també donant... un moment o altre, la vida t'ho torna... d'una manera inesperada a vegades! que a vegades et pot sobtar i fer dubtar de tal nova situació... però el fet és acceptar i valorar aquest regal de la vida... regal que s'ha de gaudir, agrair i viure'l en el present!

I tal com diu la imatge, m'hi sento reflectida... fa poc em vaig veure dins un Caos i ara estic en un moment on puc també veure-m'hi... "La vida té algo millor per mi!"...
M'encanta i em fa feliç aquest nou present...
I la vida va fluctuant... com el tren de la vida va passant... nous trajectes, noves persones, persones que sempre hi són, persones que baixen...

Doncs... a brindar per la vida! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada