dimecres, 13 de gener del 2016

De pensar, en sé!

Avui he posat el títol: "De pensar, en sé!" 
I és que és cert, i a vegades massa el meu cap ha donat massa voltes sense arribar a una bona solució o decisió... tot i sentir o intuir, el pensament sempre hi ha dit la seva...
Doncs... fa temps que vaig aprenent a confiar en el que sento més que en el que penso...



Així doncs, que vaig caminant pel que sento igualment que sabent i aquest cop reafirmant... que les abraçades, ben donades, i en el moment indicat... no tenen preu ni s'obliden.




I aquestes abraçades, ajuden a seguir el MEU camí... MEU!... que diuen que tots els camins van a Roma... però el més important és seguir el camí d'un mateix. Endavant!!!! 




Imatges agafades de les xarxes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada