dimarts, 1 de desembre del 2015

Adéu!

Costa dir adéu, però un cop ho has fet amb el cor 
es tanca una porta per obrir-ne una altra.

Porto intentant fer aquest adéu sense poder-lo fer...
però avui primer de Desembre l'he pogut fer!
Em sento amb pau i contenta!!
I més contenta em poso perquè és el primer de Desembre!!!
El mes que més m'agrada de l'any!!!
Casualitats?
No existeixen!!!

Aquest adéu m'ha ajudat a valorar i aprendre coses.
Aquest adéu m'ha costat fer-lo de cor... 
però ja està fet...

Feliç...
Amb llàgrimes...
Amb mil somriures...
Amb mil novetats...
Amb bons records...
Aprofitant el present...
Projectant futur...

I com diu la imatge i dic jo... Res és casual...
I avui et dic adéu sabent per què has passat per la meva vida!



4 comentaris:

  1. Tens raó Marta! Tot passa per algún motiu, per aprendre, per créixer, per millorar...espero que estiguis bé bonica, ens veiem d'aquí poc. Muacss!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Paqui!!!! Molt veritable!!! Quan realment ho veus així... veus que en la vida tot hi té un sentit!!! Gràcies i fins ben aviat!!! Abraçada!!!

      Elimina
  2. Noia! que bé que escrius, aquest adéu m´agradat molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Carmen!!! M'agrada que t'hagi agradat!!! Expresso tal com sento!!!

      Elimina