dijous, 9 de gener del 2020

Pausa forçada

Avui, posar-me uns pantalons i trobar-me a la butxaca aquesta frase de la imatge.
Frase que em va sortir en una galeta de la sort ja fa uns dies i no vaig saber com agafar-li el sentit. 
Els pantalons ja han estat rentats abans de posar-me'ls i la frase ha resistit fins que l'he trobat i realment hi he trobat sentit!
Doncs sí! Sentit en què tota ambició ha de tenir uns bons fonaments. I la sort que vaig haver de fer una pausa forçada per adonar-me d'això. Pausa que en un primer moment, no em va agradar però després he entès.
Així que, gràcies vida per aquests moments i perquè em serveixi per possibles situacions futures igualment que viure el PRESENT.
Gràcies gràcies gràcies!

I acabo aquesta entrada amb una cançó que sempre em dóna molta força:

https://www.youtube.com/watch?v=o6yEY72eWnM

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada