dijous, 19 de desembre del 2019

40!


Començar a les 00:00 del dia del meu aniversari vestida de chamana-pare noël-sant Fermí no té preu.
40 voltes al Sol!! Una molt bona entrada als 40 rient, gaudint, celebrant i com sempre, compartint... Aquesta entrada començo amb vosaltres, les nenes, ja que vau ser qui m'heu fet començar els 40 veient, un cop més, que la vida celebrant-la, és més fàcil! 
No puc deixar de mencionar a les bruixetes precioses que sense les nostres celebracions mensuals tampoc diria que puc ser on sóc, encara que més lluny: hi sou. Continuo amb la família de molts llocs, lluny, a prop i sobretot la directa que tant la sento al meu costat compartint... també la meva parella, que és un regal constant... i continuo amb molta gent que no he especificat perquè els que heu compartit, compartiu amb mi... als 40 no hagués arribat perquè em sento acompanyada.
Agraeixo a tothom qui m'envolta i també a mi!! 




Acabo amb una imatge d'un arbre moooolt alt que vaig poder veure el cap de setmana passat a l'Arboretum Masjoan que vull compartir amb vosaltres ja que m'hi vaig sentir molt petita al seu costat... i és que som com arbres... naixem, creixem amb el què i qui ens envolta, ens desenvolupem com a tal que som i compartim! I igualment, m'ha fet pensar en El árbol de la Vida de Guatemala que ahir vestida de chamana vaig conèixer! Maco el nom!
Gràcies, gràcies, gràcies a tots els que m'acompanyeu al viatge de la vida i també als què ja no hi sou! Gràcies!
Gràcies a totes les felicitacions també!!!
Gràcies gràcies gràcies!
U S   E S T I M O!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada