dimecres, 31 de desembre del 2014

Últim dia de l'any!

Avui, dia 31 de Desembre del 2014, últim dia de l'any, hauria de tornar a comentar moltes coses que m'han fet créixer però vull fer la meva última entrada de l'any a una cosa bastant (per no dir molt!) important!!!
Començo amb la imatge del colibrí 

Aquesta imatge, enviada per una amiga i amb una història d'aquest colibrí... que em va tocar, ja que estava bastant relacionada a mi... Resumint-la, aquesta història anava que aquest colibrí visitava totes les flors de tots els jardins, visitant també a una rosa, que sempre li deia que algun dia la visita seria més llarga amb ella. Quan pel colibrí, va creure que era el dia indicat per passar més estona amb la rosa, doncs quan va anar a ella, la rosa ja no hi era... se n'havia anat amb algú...

Bé, pel que a mi ha significat el colibrí part de l'any, li dic que la rosa ja no hi serà tampoc, si hi pogués haver una possible visita...

I com sempre, de tot se n'aprèn! Gràcies meu colibrí!!!

I com fa poc em va dir... us deixo amb una sargantana... que és una mica com em defineix, em van dir. Aquesta surt del cau!!! A l'expectativa de trobar noves coses el proper any i aprendre moltíssim!!! (a poder ser, sense patir molt...)



Doncs amb aquesta entrada acomiado el 2014, desitjant-vos a tots i a totes una molt bona entrada al 2015!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada